Jag vet jag är lite glömsk!....

bea om Vad jag fick i present igår! ♥:
du måste nog kolla igen på vad du har fått från vem ;) (forever 21 halsbandet är en fisk i guld och andra färger) hahha förresten björnformen är inte från mig utan från Emilia ;) <3 <3 <3

Bea om Vad jag fick i present igår! ♥:
hahah jag gav dig ett halsband från forever 21 och ett par blåa örhängen och mobil klistermärkena ;) <33 inga tvålar eller krämer.... xD <33 <3

Cissi om Vad jag fick i present igår! ♥:
Haha Matilde! Den där tvålen och krämen med ananas på var ju från mig!! Haha...

Haha jag vet tjejer! Jag är lite glömsk! Fick så mkt olika grejer av alla! Haha så ni får ursäkta :D
Men jag är lite koko i knowe! Bara att vänja sig!
PUSS! ♥
Haha jag :

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0