Vad jag fick i present igår! ♥

En tröja från Emila! Ska kanske byta storlek om det går för den var lite stor!
Magtröja från Monkey  av Hillevi!
Ansiktsmask från Sandel!
Tekopp och tepåsar från Karro!
Shampo från Sandel haha! :D
Suddig bild men armband från Alma!
Nagelack från Sandel!
Tvål och kröm från Bea!
Örhängen från hmm???
Victoria´s Secret perfym! Den luktar så jääkla gott!!!!! Koookos! ♥ Från Fellan!
Muums!
Hollister Body Lotion från Lydia!
Body shop mini tvålar! Kommer inte ihåg vem jag fick dem ifrån!
Mini stickers som man kan sätta typ överallt! Så söta, från Bea!
Handkräm från??
Nagelack neon från ???
Nagelack (suddig bild) från Signe!
Naglack från Signe! Lime grönt!
Hudkräm kokos! Luktar så sjukt gott! Från Bea tror jag!
Linne från Nicole! Orange!
Örhängen frpn Felicia!
Läppglans från ??

Örhängen från Alma tror jag!
Hårspänne från May!
Armband från Saga! Hon har gjort det själv!!!
Skål från Karro!
Tvål! från karro!
Upp och ner men orkar inte! Tvål och kräm från Bea!
Jätte gulliga fromar från Bea!
Bodyshop kräm och tvål från Hiley!
Det var allt! Jag kom inte ihåg vad jag fick av alla lixom! Men puuss! nu ska jag sova! Gott natt vi hörs imorgon!♥

Kommentarer
Postat av: Cissi

Haha Matilde! Den där tvålen och krämen med ananas på var ju från mig!! Haha...

2012-05-07 @ 07:27:32
Postat av: Bea

hahah jag gav dig ett halsband från forever 21 och ett par blåa örhängen och mobil klistermärkena ;) <33 inga tvålar eller krämer.... xD <33 <3

2012-05-08 @ 19:51:31
Postat av: bea

du måste nog kolla igen på vad du har fått från vem ;) (forever 21 halsbandet är en fisk i guld och andra färger) hahha förresten björnformen är inte från mig utan från Emilia ;) <3 <3 <3

2012-05-08 @ 19:54:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0