Godmorgon midsommardagen! ♥

Hej och Godmorgon allihopa!
Nu har jag precis gjort iordning mig och allt. Idag har jag inte några direkta planer mer än att jag ska städa rummet,packapackapacka... och städa hos marsvinen. Kanske träffa någon kompis? Jo imorgon åker vi ju till Dalarna. Och jaa det ska väll bli helt ok. Vi ska typ gå på vattenland och shoppa lite i stan. Mamma var där när hon var lite och nu ska vi typ dit haha. Jag kommer ha med min dator men om inte internet funkar vet jag inte vad jag ska göra? Men ifall jag inte skulle blogga så är det därför. Men ska iaf göra allt jag kan för att blogga. 
 
Men så då idag måste jag packa. Rätt bra väder för de idag ju. Det regnar ju! 
 
Så det ska jag väll göra idag! 
Hur funkade det igår med tidsinställda inläggen? Var det lika kul att läsa? Jag tyckte det kändes bra att jag hade några inlägg. Fick också in gulliga kommentarer från läsare! Tack för dem , jag blir jätte glad!!! Ni gjorde min dag!
 
Midsommaraftonen var toppen rolig. Älskar våra kompisars tomt och allt. Den är as stor. Jag badade faktiskt i havet :O Det var typ 14 grader! Hoppade från båtarna. Vi spelade mycket fotboll och så. Vi åkte hem vid klockan tolv-halv ett. 
 
Men hoppas att alla fått en riktigt bra midsommarafton! Och idag är det ju Midsommardagen! Nu börjar sommaren (kanske lite fel just idag med det här vädret menmen) Ha en underbar dag så ska jag gå ner och städa marsvinen bur nu! Puss! Kommer komma några bilder från igår under dagen kanske! 
Här är en av kommentarerna! Tack säger jag bara! ♥♥♥ 
 
Anonym Om: Rekomenderar! ♥
Hej jag tycker att the body shop är jätte braa!! Jag har ganska mycket därifrån tex. kokos krämen!! PS. JAG ÄLSLAR DIN BLOGG DEN ÄR BÄST.. jag har sagt typ till alla mina kompisar att dom ska läsa din blogg för den äger!! <3 <3 <33
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0