Rekomenderar! ♥

Vad tycker ni om The body shop? Själv älskar jag det! Har inte jätte mycket grejer. Men rätt mkt! 
Har coconut,grapefruit osv.... Kan lägga ut bilder på vad jag har (googlebilder då) 
 
Jag älskar verkligen cocos både att äta och ha på sig! Det är sött men fräscht! Mmm jag har alltid älskat cocos! Allt med kokos är bra och gott. Vilken är eran favoritlukt från The body shop?
 
Här kommer lite bilder på vad jag har därifrån!Hittade inte allt jag hade. Men här är iaf liite!
 
 
Asså det blir ju olika storlekar på krämerna och det jag lagt upp.men ni fattar ungefär va? 
 
Här är lite som jag gärna skulle vilja ha därifrån!
 
 
Har provat Oliv body butter hos en kompis och jag älskar den verkligen! Den luktar så himla fräscht! :D ♥
 
Vad tycker ni om The body shop och vad har ni därifrån? 
Puss! ♥

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej jag tycker att the body shop är jätte braa!! Jag har ganska mycket därifrån tex. kokos krämen!!
PS. JAG ÄLSLAR DIN BLOGG DEN ÄR BÄST.. jag har sagt typ till alla mina kompisar att dom ska läsa din blogg för den äger!! <3 <3 <33

2012-06-22 @ 21:20:23
Postat av: Anonym

Hej jag tycker att the body shop är jätte braa!! Jag har ganska mycket därifrån tex. kokos krämen!!
PS. JAG ÄLSLAR DIN BLOGG DEN ÄR BÄST.. jag har sagt typ till alla mina kompisar att dom ska läsa din blogg för den äger!! <3 <3 <33

Svar: Asså gud vad glad jag blir när du säger så där! Tack så jätte mycket. Bra att du sprider vidare min blogg. Tack så jätte mycket. Du gjorde min dag lilla du ♥
matildelundstroms.blogg.se

2012-06-22 @ 21:20:43
Postat av: Maria

Hej! jag tycker att the boddy shop är jätte bra!! Jag har ganska mycket där ifrån..<33
ps. JAG ÄLSKAR VERKLIGEN DIN BLOGG, jag har sagt typ till alla mina kompisar att dom ska läsa din blogg för den är så bra. <33

2012-06-22 @ 21:24:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0