Godmorning! ♥

Hej och godmorgon!
Hopaps att ni sovit gott ♥ Det har iaf jag och Ebba! Vi somnade runt klockan ett. Idag lovar jag att uppdatera mycket ♥ Men tack så mycket Melina för tipset! Jag ska prova göra på ditt sätt och se om det funkar att publicera inlägg ;)
Melina om Taack ni är bäst! ♥:
Så där hände det för mig också när jag försökte blogga från mobilen, men då tryckte jag på avbryt uppe i hörnet och sen blogg.se nere i hörnet. Då loggade jag in igen, tryckte på att jag ville skriva ett inlägg och då låg det kvar där och publicerades utan problem! Om du inte har gjort det så hoppas jag att det funkar! <3 Annars kan det bero på att enternet är dåligt men oftast inte ;)

Men nu kommer snart bilder från igår upp på bloggen. Så får ni se hur vårat lilla spa såg ut ;D
Men hoppas att ni får en toppen dag. Sjukt fint väder ute idag ju!
Här kommer lite picnik bilder på mig och Ebba. Picnik ska typ stänga ner så nu kan man använda alla effecter och sånt. Passa på!! xD Men synd att det stänger ner :( Undra varför?
Min undrbara bästis, vi har alltid så roligt tsm ♥
Haha! ♥
Visst är vi fina? ♥
Men nu ska vi ladda in lite fler bilder på datorn. Puss på er och ha en fantastisk dag i snön! ♥♥♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0