Taack ni är bäst! ♥

Hejsan!

Kollade just statistiken och såg att den ligger på topp just nu! Tack så hemskt mycket allihopa! Det betyder mycket för mig ♥ Puss på er!! ♥ ;)

Även om jag inte upd jätte mycket så är det roligt att ni ändå kikat in :) ♥ Men jag försökte nyss skriva ett inlägg från mobieln men det funkade inte :( Asså vet inte vad som händer! Det händer samma sak när jag ska skriva på min och Ebbas blogg också!!
Så här står det bara:



Åhh stör mig verkligen på detta!! Någon som kanske vet vad som är fel?
Kommentera isåfall ♥

Men nu sitter jag och Ebba iaf i soffan och kollar på film. Vi har typ bara barn filmer hemma eftersom att jag har små syskon. Så vi satte på tv:en och då var Scoby Dooo "Monstren är lösa" på! Haha det var verkligen jätte länge sen. Men asså vi kanske sätter på en film från datorn sen! Vi får see.

Men ha en fortsatt bra kväll!

Kam från mig och Ebba! PUSS  ♥

Kommentarer
Postat av: Melina

Så där hände det för mig också när jag försökte blogga från mobilen, men då tryckte jag på avbryt uppe i hörnet och sen blogg.se nere i hörnet. Då loggade jag in igen, tryckte på att jag ville skriva ett inlägg och då låg det kvar där och publicerades utan problem! Om du inte har gjort det så hoppas jag att det funkar! <3 Annars kan det bero på att enternet är dåligt men oftast inte ;)

2012-02-12 @ 00:10:12
URL: http://bymellis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0