Tävlingshelgen! Silver

Hej!
Nu sitter jag i vardagsrummet och har just kollat på Pretty little liars, jag har inte direkt kommit ikapp. Men nu ska jag typ gå och lägga mig, jag känner mig lite små krasslig faktiskt
Helgen har varit as rolig verkligen.
Har tävlat i stort sätt hela. I lördags sprang jag 800m och kom tvåa faktiskt och fick ett silver så det var verkligen as kul. Sprang på 2.44 för att va exakt haha! Så jag är nöjd. Sen körde jag kula också, och det gick ju inte lika bra haha! Kom näst sist av sju stycken Ahah! As sämst på det haha! :D
Men Yees idag var jag med och heja på polarna, stöttade bl.a. Hannah som körde 60m! Hon kom till final och hon ägde! En plats från medalj! Det var synd! Men hon var as duktig! Min kompis Johanna fick Guld i höjd och lite andra medaljer också!

Så helgen har verkligen varit as lyckad! Nöjd med typ allt! Förutom att jag var ett steg ifrån att springa om en person på 800m!
Hoppas alla haft en toppen helg!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0