Tävla!

Hejhej!
Nu sitter jag och pappa i bilen och ska hämta upp Hannah. Vi ska till Huddinge och tävla. Ska bli kul, för jag ska kära kula HAHAA! Nejmen Gud allvarligt jag vet inte hur deet kommer gå idag hahah, kula är jag as dålig på, men är typ bara med för att jag skulle tävla i två saker. Kommer vara as pinsamt för alla stöter säkert typ 8meter, och jag stöter typ inte änns 4 haha! Men det viktigaste är inte att vinna, man ska ha kul haha! Men asså ni fattar inte hur nervös jag är inför 800m det är 4varv i högt tempo , typ den jobbigaste grenen!

Men jag ska göra så gott jag kan idag, sen får vi se hur det går.
Ikväll ska jag blogga men vi får också gäster!

Men nu hoppar Hannah in i bilen när som helst!

Önska mig lycka till så får vi höras senare!
Puss och Kram! ❤


Kommentarer
Postat av: Melina

Lycka till♥♥

Svar: Taack så myckeeet! <3
matildelundstroms.blogg.se

2013-03-23 @ 12:55:44
URL: http://melina.blo.gg

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0