Skola imorgon😰

Hejhej!

Nu ligger jag i sÀngen och ska försöka sova. Alltid lika skönt att somna i sin egna sÀng lixom. Men skola imorgon dÄ, kÀnns jobbigt men kul att trÀffa alla igen. Man kan ju inte ha lov hela tiden plus att det Àr pÄsklov om bara en mÄnad! SÄ det Àr vÀll lugnt förutom alla dessa lÀxor man behöver göra! Aja det ska nog gÄ bra.

Men jag ska försöka uppdatera bÀttre nu den hÀr veckan! Ska försöka okej? Sen kommer ni fÄ lite videos frÄn nÀr jag Äker skidor bla..
Jag har gjort tidsintÀllda inlÀgg som ni kommer fÄ lÀsa ocksÄ!

SÄ jag Àr förberedd för veckan allafall!

Jag tycker mitt lov varit grymt förutom lite dĂ„ligt vĂ€der i Åre!

Jag hoppas att etta ocksÄ varit grymt!
Sov nu gott alla och ha en bra skoldag (det lÀt konstigt att man mÄste sÀga skoldag nu) aja godnatt iaf mina lÀsare(om jag fortfarande har nÄgra hehe)

Men fortsÀtt lÀsa!

Puss och kram frĂ„n en trött Matilde❀
Bjuder pÄ bilden frÄn lovet!


Kommentarer

Kommentera inlÀgget hÀr:

Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0