Ny blogg!

Hej bloggen!
Jag skulle bara skriva lite snabbt att jag och tre kompisar startat en helt ny blogg tsm! Idag länkade vi den för första gången. Eftersom att alla vi haft blogg förut så tänkte vi att om vi har en tsm kommer statistiken bli så mycket bättre och det kommer bli fler inlägg. Vi kommer göra roliga och ordentligare inlägg typ!
Så ifall vi slutar med den bloggen kommer jag säkert börja blogga Här igen! Känns lite sorgligt! Men det kommer nog kännas samma som med denna blogg fast vi är tre som skriver istället!

Så gå gärna in på den bloggen och följ mig där istället! Vi ses påsen bloggen Hörni!! ❤
www.melinakarromatilde.blo.gg

Puss och kram älskade blogg!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0