Godmorgon!

Tjena allihopa!
Jag vill tacka för bra statistik igår. Jätte skönt att den börjar bli bättre nu.
Iaf.. idag vaknade jag väldigt tidigt 08.45 för att va exakt haha, jag brukar inte vakna så tidigt på helger osv.. men det var ändå skönt på något sätt att inte vakna vid typ elva och sen äta frukost sent och blablablaa. Men det var som sagt rätt skönt. Jag gjorde scones till familjen och mig , de blev tyvärr lite brända som ni såg på utsidan,sen ser ju också det brändare ut på bild än i verkligheten och så. Men är det bara jag som stör mig på när scones och andra bakelser ser helt klara ut eller brända och sen när man skär dem så är de inte änns klara, jätte kladdiga. Gud det hände i morse och jag var sjukt hungrig också så jag lacka haha! Aja tillslut blev de goda iaf.
 
Sen höll jag typ på med mobilen ett bra tag, spelade ett spel som heter Leps World  yess det är iaf sjukt kul ahha, typ som mario! Haha jag kan visa bild. Jag blir iaf helt beroende av det spelet haha! Men det är as kul,fast när mina liv tar slut så lackar jag sönder ahah!
 
Men nu ska jag redigera lite bilder som jag och Melina tog igår och sen måste jag plugga lite matte, ikväll blir det dans också!
 
Men jag ska sitta här vid datorn ett tag nu och fixa lite uppdatering! Vi hörs Puss <3
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0