DEN PERFEKTA MELLISEN

Hejhej!
Kul att jag bloggar elle? Haha!
Jag kom precis hemifrån en liten prommis med mami, Jon behövde komma ut lite och jag hängde med. Innan åt jag jätte god Mellis, massa Smoothie och smörgås! Haha
I min Smoothie hade jag i:

•Helt vannig Vaniljyougurt
•En banan
•Ganska många frysta jordgubbar
•Och lite frysta hallon

•Sen blandade jag inte så länge så jag fick några hela bär och det älskar jag verkligen!! Haha! Yees enklare än så blir det inte!! Så ett tips om ni är väldigt hungriga efter skolan så är verkligen Smoothie grymt bra och gott! Med någon smörgås till! Sen brukar jag också ta på lite müsli.

Yees det var lite om mitt Mellis och så!
Annars så se skoldagen het normal, kul att träffa alla och så! Men jag orkar inte massa läxor och prov! Aja det är bara fyra veckor kvar!
Men vi hörs! Nu måste jag verkligen plugga!! ;)

Puss och krrraaaam!! ❤


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0