BORTA BRA MEN HEMMA BÄST!

Heeemmmmma
 
Hej heeej nu är jag hemma från dansen sen ett tag tillbaks. Faktiskt var det skönt att få komma hem och bara känna sig hemma. Jag säger det gamla vanliga, BORTA BRA MEN HEMMA BÄST! Det är verkligen så haha.
 
Jag hadee städat mitt rum innan jag åkte, så det var ju skönt. Nu väntas det att packa upp.
Men nu ska jag fixa med bilderna från lovet, så då hörs vi snart ;)
 
Pussiii <3
Bild från när jag och Fellan fotade för ett tag sen.
 
Förästen vill ni att jag ska lägga upp videos på när jag åker skidor haha, pinsamt men jag kan det hahaha! :D
 
Kraam!

Kommentarer
Postat av: Melina

Jaaa lägg upp videos när du åker😘👌

2013-03-03 @ 20:46:11
URL: http://melina.blo.gg

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0