Äntligen lixom!

Hejheej!
 
Nu sitter jag på mitt nystädade rum med syrran och äter godis,lyssnar på musik och laddar upp bilder på mitt rum haha. Känner mig as ensam som på en fredag sitter helt ensam och tar kort på sitt eget rum haha. Men jätte mysigt att bara vara hemma. 
 
Jag njuter verkligen av att få sitta framför datan haha för jag har inte gjort det på tyå åratal! Man hinner inte medi veckan för man har så sjukt mycket plugg , träningar och ganska stressigt. S¨å det blir väldigt svårt att hinna med bloggen också, ,men jag ska försöka (säger alltid så meeen) nu i helgen ska jag hålla bloggen upd mycket med tidsinställda och annat kul! Så ni får verkligen lova mig att kika in och kanske slänga in en kommentaaar? 
 
Ajaa veckan var sjukt seeeg iaf. Vi hade två as stora prov först No-Prov på onsdagen och sen på torsdagen hade vi ett stort SO-Prov. Massa läxor och förhör. Så det ända jag gjorde var ju typ att blogga och så. Därför har jag inte bloggat! 
 
Så sjuukt härligt med helg assåå!
 
Men hoppas att alla ni haft en bättre vecka än mig iaf! Vi hörs strax and Don´t forget, I´m baaack! 
 
Pusss!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0