Världens längsta dag!...

Hej!!
Gud vad sliten och trött jag är just nu! Gått åtta timmar och en halv timme i skolan idag plus att ha pluggat i två timmar efter. Tio över åtta till fem över fyra! Asså Gud vad jag inte orkar :P Men känns skönt nu när den längsta dagen är över. Och att halva veckan redan har gått fast det har gått långsamt tycker jag ändå! Jag är som vanligt ledsen för att jag inte upd bra! Men en dag som denna är det stan omöjligt att hinna blogga, nee inte omöjligt men det är inte så lätt att hinna med! Vilken tur då att jag har lagt in ett tidsinställt varje dag till lördag! Haha! Men Yees i helgen blir det mycket upd det lovar jag!!
Men har iaf just sätt på Mia på grötö och där har jag landställe,rätt liten ö så det kändes så jäkla skumt att se sitt hus hela tiden! Varje träd och buske kände jag ju typ igen! Gungorna där de ginade på och allting!

Men om ni vill se hur mitt landställe ser ut så kan ni antingen se på tv4play eller vänta till nästa vecka klockan nio på fyran på onsdag för det kommer ett nytt program varje vecka med roliga köndisar haha! Jaaa så ni vet!

Men så kolla nästa vecka!
Nu ska jag typ läsa och sen somna! Så jäkla trött!
Pusspuss så hörs vi imorgon! Hoppas alla haft en bra dag! ❤


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0