Tisdag-deppig

Hejhej!
Så nu har första skoldagen på denna termin varit och jag håller på att dö av trötthet. Plus ett träningspass också ;)
Så nu är man lite trött alltsåå ;) Annars tycke jag dagen varit helt okej, kul att träffa alla nya kompisar och så. Men lektionerna var inte direkt roliga, förutom på bilden då jag garvade sönder :D Våran lärare är as rolig hahaha :D
 
Men asså jag lixom könner att det inte är jätte kul att man får rätt mycket läxor första dagen osv.. Nee dålig stil :( 
 
Men är rätt deppig just nu.... Kände i skolan hur dålig jag är. Vet att jag skrivit om det här förut och så. Borde inte skriva om det på bloggen och allt men jaaa. Vissa skoldagar har jag väldigt dåligt självförtroende. Det känns som jag är sämst i klassen på all ämnen ungefär vilket som är sant typ. Asså matte suger jag på. So vill jag inte änns prata om, No är jag riktigt dålig på, svenska också, engelska är mitt absoluta svagaste ämne och så ungefär. Men asså det är inte så himla kul när man har massa läxor och jag är en sådan person som sitter och kämpar med mina läxor typ , längre en vad jag kanske egentligen borde typ inför prov, känner att jag aldrig blir klar lixom.. Men sen när man gör provet så går det as dåligt och för en som läst igenom sidorna går det as bra för. Jag vet att alla är olika bra och andra är bra i andra grejer. Men jag är inte bra i något! Allvarligt? 
 
 
Neee nu ska jag gå och deppa för mig själv och göra so. 
Vi hörs! ♥
 
Vill bara vara såhär liten och inte behöva göra någonting förutom att gå på toa, äta och leka. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0