Svar på fråga!

Joo jag köpte mina hörlurar på affären Hollywood mitt i stan! Där har de mest typ skateboards grejer och sånna kläder och så! De hade även andra hörlurar som Wesc som jag fick först men bytte! De har också mini urbanears asså som
Man stoppar i öronen haha! Eller vad de heter! Men de hade inte så många färger på urbanersen!! Mest lixom gröna,blåa,röda,lila och så! Men det är ju typ så att på vintern och hösten så säljer de mest mörkare färger på urbaners och på våren och sommaren säljer de lite mer ljusare färger!
Men det är ett tips du kan hitta urbanears! Alltså på Hollywood! Annars finns det på andra affärer som jag inte vet! Men på internet kan du nog också hitta!!
Yees! Hoppas du iaf fick ett litet svar på din fråga! Tack för frågan! ;)


Kommentarer
Postat av: Monica

Vart i stan ligger affären Hollywood? Gallerian? Hötorget?

2013-01-05 @ 15:17:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0