Studiedag eller söndag??

Hejhej!
Gud vad jag är trött nu. Har suttit med läxor hela dagen känns det typ som hehe... Pluggat massa för vi har så sjukt mycket plugg i veckan, två himla prov och typ sex grejer i engelskan och tro stora grejer i so:n och annat! Jag orar verkligen inte!!!!!!!!!!!!!!! 
 
Aja jag och fellan har iaf fotat idag och fått jätte härliga bilder verkligeen!!! Men just nu har mamma datorn som man kan ladda in bilderna på så jag får vänta tills hon jobbat klart helt enkelt... Men sen har jag också gjort en videoblog och en video där jag visar hela mitt rum! Vad tycker ni om det? Kul eller? Så nu ska jag fixa några tidsinställda inlägg med ala bilder från dagen och lite så! Men vi hörs! ;)
 
Hoppas att inte ni behövt plugga lika mycket, det har typ känts som en studeidag haha, men nu ska jag bara chilla och ta det jätte lugnt för jag tror att jag kanske håller på att bli sjuk´, känner mig lite krasslig, ont i huvudet,fryser och behöver snyta mig varje minut typ! Orkar verkligen ligga hemma och va sjuk nu , kommer missa jätte mycket grejer i skolan och så! Men tror inte jag blir sjuk! Hoppas inte det iaf! 
 
Men Pussss och kolla in strax för jag ska fixa en frågestund, blir det kul? Ska jag ha en eller inte? Isåfall får ni fråga massaa! ♥
Bild från idag ↓
 
Kraaam! ♥
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0