Stack ut och sprang!

Tänkte bara berätta lite om dagen!

Det började med att jag va i skolan och vi gjorde en jätte lång reccension på svenskan! Jätte jobbigt men det gick helt okej! Sen hade jag, vilma , ville och bea Håltimme så då gick vi till ica och köpte semlor och tjocknade oss hahha! As gott!
Men sen när jag kom hem bestämde jag mig för att sticka ut och springa för jag har börjat i en till grupp på friidrotten. På tisdagar går jag kvar i gamla gruppen sen så på torsdagar skulle man välja en gren man vill bli bättre på och är bra på och då Valde jag medeldistans. Då är det träningar söndag, måndag, tisdag och torsdag men jag kommer bara kunna gå på den träningen på söndagar, vissa måndagar och torsdagar. På tisdagar kommer jag som sagt vara kvar i den gamla gruppen. Så då vet ni lite om träningen. Ni kanske inte fattar något men har iaf börjat inen till grupp!
Idag skulle det vara första gången i den nya gruppen och jag känner en tjej där resten känner jag inte och idag kunde inte hon komma så då ville jag inte gå! Lixom första gången känner ingen aaa inte jätte kul! Men så istället stack jag ut och sprang en sväng. Så länge sen jag bara stack ut och sprang. Men jag kände mig jätte hurtig för det var inte direkt kul väder ute.. Men jag tog mig ut ändå ,utan hörlurar hahah!
Jag sprang 5 och en halv kilometer i hyfsat bra tempo för att ha varit förkyld och sjuk! Så det blev helt okej tid!
Pappa blev iaf imponerad att jag höll typ samma tempo varje kilometer och det är ganska svårt! Yees men sen körde jag styrka , massa magövningar och ben övningar och sen stretchade.
Men nu ska jag gå och borsta tänderna, hålla på lite med mobilen och läsa min svenska bok innan jag somnar, jag börjar tio över nio imorgon så det är skönt!

Meen imorgon är det Fredag, så skönt , jag ska vara med Vilma L och vi tänkte åka in till stan och fika och sen för vi se vad som händer!

Vi hörs!

Puss! ❤

Fina Ville med grädde runt munnen! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0