Med Melina!

Hej och Godmorgon!
Nu är jag med Melina och vi har just fotat standard haha! :D Vi fotar alltid. Men hon ska hjälpa mig med en helt ny design och header så det blir ju as bra! Men det känns skönt typ att starta om på nytt med en ny header och design nu när det är Januari och nytt år! Vad tycker ni om det? Melina brukar ju göra mina headers och designer. Och då brukar hon sms:a och fråga hur jag vill ha det. Men nu kan jag ju bara sitta bredvid och lixom säga vad jag vill ha så det blir typ mycket enklare och allt! 
 
Gå in på Melinas blogg hon har ny design. Har fått lite inspration av hennes! www.melina.blo.gg
 
Min syrra är här och leker med Melinas lilla syrra haha och de ska tydligen göra god lunch till oss haha! ;) 
 
Sen ska vi göra en baktävling typ! Men innan jag går hem så ser nog bloggen roligare ut och annorlundare ut!
 

 
Tre bilder från sist jag var här ;) Haha :D Vi hörs!
 
Puss! <3
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0