Nyårsdagen!

 
Hejhej!
Nu sitter jag i soffan och har precis ätit middag. Är jätte glad just nu, vet inte riktigt varför? Hahaha :D Härligt iaf!
Men idag var vi som sagt på skotertur i skogen det var as kul! Pappa körde jätte snabbt men bra ahha! Vet inte hur snabbt han körde ett tag? Typ 70 km/h allvarligt faktiskt haha, snabbt gick det iaf :D
Men vi grillade korv och åt bulle och jag fotade massa haha , men ni får se bilderna när jag kommer hem! Ni kan få se någon sen kanske!  Men sen fiskade vi lite i isen, it was not funny because we got no fish. Haha nejmen det var inte alls kul! Jaaa sen har vi väll varit inne och jaa! Chillig dag iaf :D Nyårsdagen ju! År 2013 börjar bra :D
 
Men nu ska jag och syrran typ fota lite och jag ska äta min eftterätt!
 
Puss!

Kommentarer
Postat av: Bert karlsson

Du menar väl nyårsdagen syrran 😘😍😍😂😂😂😂❤❤❤😂😂

2013-01-01 @ 22:27:48
URL: http://filippaa.blo.gg

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0