Härlig dag! ♥

Hejhej!
 
NU sitter jag coh Elli på mitt rum och vi har varit i Ekholmsnäsbacken idag och åkt slalom. Det var askuluigt. Rätt länge sen man åkte så det var roligt. Men i början gick det ju sådär om man säger så.., Men efter några åk var man van och kunde köra bättre, fast man var rädd att man skulle köra på någon liten unge (jag gjorde inte det meeen..) Det var riktigt många där idag, men de flesta åkte i en av backarna så jag och Elli hängde på andra sidan mest och åkte där. Men sen kom en slalomklubb till den backen så jaaa men det gick bra iaf. Så nu har vi värmt upp oss inför Romme typ. Nu är planerna att dusha och fixa oss och sen Spelaaa Sims. Så sjuukt länge sen hha! Sen får vi se vad som händer och så..
Men tack för en grym dag iaf Elliii!
Hoppas alla haft en bra kväll, ikväll ska jag svara på frågestunden och blogga om lite kuliga grejor så vi hörs!
 
Pussiiii♥
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0