Härlig dag med älsklings tjejooorna!

Heeeeeejjj!
Nu är jag med Ebba och Fellan fortfarande idag har vi fotat massa ute, det var ju värsta fina vädret juee! Så ni har ju sätt några bilder men det kommer komma fler bilder på oss och naturen senaree.. Så ni får gå in och läsa och kolla under kvällen ;)
 
Meeen yeees dagen började med att jag, Felln,Ebba,Vilma och Vera åkte och kollade på Issas hanbollsmatch, Elli var sjuk :( Men jag träffade min kompis Agnes där så det var ju kul! Men aa de vann matchen!!! Sen åkte vi hem till mig och fotade och flummade. Strax kommer filippas tjejkompisar hit på tjejmiddag och då ska typ vi hjälpa till lite och så! Det blir ju kul! 
 
Men hoppas att alla haft en jätte bra dag i fina vädret, men det var ju typ 18- grader så det var as kallt! 
 
Det kommer komma fler och roligare inlägg under kvällen. Vi hörs ♥ 
 
Älskar er tjejooor! ♥↓
 

Puuuusss! ♥ 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0