FRÅGESTUND!

Hejhej
 
Nu kör vi på en frågestund här haha! Vet att jag har sämst upd och så, lite opassande att stoppa in en frågestund då kanske? plus att jag inte har någon statistik, men det var ju så länge sen jag hade en! Ni har ett tag på er att fråga, så svarar jag när det har kommit tillräckligt många frågor! Kom igen nu, nu har ni chansen att frpga typ vad ni vill! Så fråga verkligen på nu okeeeej??? SNÄLLAAA! Haha! Nejmen jag lovar att svara strax! Och upd ska också bli bättre! Men tryck nu på KOMMENTERA och gör min dag! 
 
SÅ GLÖM INTE ATT DET ÄR FRÅGESTUND, och fråga på nu ok? 
 

Kommentarer
Postat av: Din syrra Filippa

Hej min syrra❤❤jag har några frågor
1:Är du kär i någon?❤❤❤
2:vilken är din favorit färg?❤❤❤
3:vem är din bästis?jag vet men har inget annat att fråga haha❤❤❤❤
4:vilken favorit rätt ?
5:Vilken parfym är din favorit❤❤❤?

KRAM FILIPPA❤❤❤❤❤

2013-01-20 @ 21:01:29
URL: http://filippaa.blo.gg
Postat av: Jocke

1.bästa kompisar?
2.är du ofta med dina kompisar?
3.gör du på fritiden?
4.gillar du nån?
5.vem har du roligast med? (Kompis)
6.kul minne
7.tråkigt minne

2013-01-20 @ 21:01:34
Postat av: Vilma

Om du fick välj mellan att bli av med alla allergier eller att aldrig kunna bli sjuk vad skulle du välja? Hahahah fett dålig fråga men aja!

2013-01-20 @ 21:12:21
Postat av: Henna

Favorit affär?
Affär du kan tipsa om, typ med jeans och snygga sommar tröjor?
Bästa kompisar?
Vilken mascara använder du, du har väldigt fina ögonfransar!
Det värsta en kompis kan göra?
Favorit ämne?
Tränings tips?

Kram! <3

2013-01-20 @ 21:38:04
Postat av: Isabel

1. Något du skulle vilja ändra på din kropp?
2. Något du är nöjd med på din kropp?
3. Bästa kompisar?
4. Gillar du mig som kooompis? :-)
5. E jag coool? Fast det e jag redan.
6. Ett pinsamt minne?
7. Något du ångrar mycket?

2013-01-20 @ 22:16:58
Postat av: Melina♥

♥Vad är dina bästa minnen under 2012?
♥Är det något du verkligen vill göra iår?
♥Kan du visa din favorit outfit nu på vintern?
♥Vad heter din kamera?
♥Favorit lååtarna?
♥Favorit appaaaar!?😘😘

2013-01-21 @ 21:24:06
URL: http://melina.blo.gg
Postat av: Sigrid

Hejhej!
Jag har några frågoor åt dig!
- favorit outfit?
- hur vill du att ditt bröllop ska vara om du vill gifta dig?
- favorit färg?
- är jag snäll?
Hahah 😂

2013-01-21 @ 21:59:17
URL: http://sigge.blogg.se
Postat av: Felicia

.favorit plagg
.favorit klädesmärke
.hur lång är du
.favorit artist
.snyggaste killen du vet (kan vara känd)
.favorit program
.trivs du i din klass
.3 saker du skulle vilja ändra med ditt liv
.

2013-01-21 @ 22:43:53
Postat av: Elli

Jag år så dålig på frågor så vi kör på en klassiker:
❤Vad tycker du om mig som person
Haha!😂 Kramis o krya på dig nu! ❤

Ps. Kanske kommer på fler frågor sen...😏

2013-01-22 @ 23:00:22
Postat av: Lisa

Amy Corcoran går väl i din skola? Är det sant att hon e sjukt bitchig?

2013-01-26 @ 15:18:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0