Får inte gå och bli sjuk nu...

Hejhej!
Nu har jag just kommit ut från duschen efter att ha pluggat massa No och engelskaglosor. Gud vad mycket vi har dennna vecka!! Men känner mig också lite små sjuk.. Nejmen har ont i huvudet och varit jätte förkyld och hostat en gång i minuten hela dagen. Men vi får se hur jag mår imorgon. Hoppas jag verkligen inte blir sjuk nu också.. Men dagen var rätt lång och så´skönt att den nu är över! Men jag ska nu ladda upp videoblogg från igår samt bilder. Sen blir det att måla naglarna (om jag hinner) och dricka varm saft med mamma framför något program.. Så det blir jätte mysigt! Men jag måste fixa med alla bilder nu!
Så kika in snart! <3
 
Pussiii! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0