Bästa kusinerna som finns!❤

Hejhej! Nu är vi hos kusinerna och firar kusinen som fyller tio år! Har det jätte mysigt här! Bästa kusinernar vi asså! Haha nejmen jag älskar er Hörni! Så gulliga och snälla Oscar och Lovisa! ❤ men vi har iaf just ätit eferrätt och lillbrorsan och Oscar sitter och kör FIFA 13! Haha fattar inte ett dugg! Men får väll se när vi går hem!

Ikväll Vill man ju njuta av sista dagen att gå och lägga sig sent och lixom njuta av att kunna gå och lägga sig hur sent man vill. Men ändå vorre det ju bra om man försöker somna lite tidigare så det inte blir allt för jobbigt när skolan börjar och gå upp på morgonen!Med tanke på att jag gick och la mig tunt två igår så blir det nog lite svårt att somna tidigare idag! Jag kommer iaf försöka att gå och lägga mig i hyfsad tid ikväll! Fast det kommer nog inte gå att gå och lägga sig så tidigt eftersom man går och lägger sig mycket senare och går upp mycket senare! Hur gör ni? Aja ❤
Visar mina nya kläder när jag kommer hem!
Just nu har jag iaf på mig nya Hollister byxorna Boot cut! Älskar verkligen dem! Så sjukt Lena och as snygga! Sen har jag en av mina nya tröjor som är jätte söt tycker jag! Yees ni får se senare!

Pusss! ❤


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0