Äntligen!

Hejhej!
Nu sitter jag i mitt rum och har duschat. Så skönt! Innan var vi ju ute med massa kompisar och åkte skridskor, kunde låna ett par hockeyrör av en syssling haha, gud vad sämst jag var ahaha halkade typ omkring haha (är van med konståkningsskridskor och såå) Och självklart slutade skridskoturen med en rejäl vurpa :D Haha gud vad ont det gjorde. Böjde mig ner och på något sätt typ reste jag mig upp och tappa balansen helt och flög bakåt och landade på rumpan. Asså gud vad ont det gjorde, i huvudet och händerna usch! Min rumpa gör ont och handlederna har jag typ vrickat lite. Såklart såg ocså väldigt många min fantastiska vurpa ;) Asså ahaha åhh! 
Yees sen åkte vi hem och då pluggade jag engelska i typ två timmar :/ Efter tog jag ut marsvinen vid brasan (dem njuter verkligen av att vara där) och städade deras lilla bur ;) Yees och nu ska jag typa laga middagen. Kyckling med ris. 
 
Jätte skönt för nu fick jag änligen tid för att blogga. den här helgen har varit väldigt stressig och mycket som hänt. Så jag har faktiskt inte riktigt hunnit om man säger så. Men efter middagen ska jag försöka göra så många tidsinställda inlägg jag kan så ni får många inlägg i veckan! Låter det bra eller? :love: 
 
Men nu ska jag typ göra middag!
 
 
Vi hörs strax! Gammal ↑
 
Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0