25 saker ni kanske inte visste om mig :D

1. Jag har hissforbi
2. Jag är rädd för mörker
3. När jag är ensam hemma tror jag att det ska komma tjuvar! Loool :D
4. Jag älskar mina kompisar
5. Jag ÄLSKAR KOKOS!
6. Jag är 1.64m lång typ.
7. När jag föddes skrek jag inte så de trodde att jag inte andades så jag las i en sådandär speciell säng eller vad det är. Jag var typ knäpptyst!
8. Jag har två syskon
9. Jag har bara 2 kusiner men massa sysslingar
10. Jag gilar inte oboy typ
11. Jag glömmer alltid vad jag lägger saker (speciellt mobilen) En gång la jag ifrån mig en smörgås och jag har inte hittat den än :D Haha!
12. Jag kan typ inte se på filmer mer än två gånger
13. Jag är en fegis när det gäller att hoppa från hopptorn
14. Jag älskar att bada
15. Älskar att träna och äta godis!
16. Jag har tre fiskar alla andra har dött
17. Vi hade tre marsvin , men nu har ett dött så vi har två.
18. Jag är typ pedantisk ibland..
19. Kan inte somna om inte mitt rum är städat
20. Kan inte somna om jag inte gpr på toa precis innan jag gåroh lägger mig för då typ kan jag inte sova och känner att jag måste gå dit även om jag inte behöver. 
21. kan inte somna om jag inte har snytpapper vid sängen ifall jag skulle behöva det ('ven om jag inte är förkyld)
22. Jag måste ladda mobilen innan jag somnar annars får jag panik (även om det är 80
23. Jag stänger alltid av mobilen på natten heheee...
24. Jag är rädd för att dra ner rullgardinerna på kvällarna för jag tror att det ska hoppa upp något läskigt ansikte där eller så. Brukar alltid fråga mamma eller pappa haha! As töntig! 
25. Jag pluggar typ mer än vad jag ska men lyckas ändå inte på prv :/
 
Så det var kanske mycket ni inte visste om mig kanske? Haha! 
 
Puuuuuuussss ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0