SPORTLOV!

Hellloo!
 
Gud nu var det länge sen jag bloggade igen! 
 
Men guuuud nu är det SPORTLOV jag är så sjukt tagggad. Det här Sportlovet har jag sätt framemot länge nu! 
 
Men Sportlov betyder också mer upd för jag behöver inte göra någon läxa, jo typ en! Men aaa nu under kvällen så kanske det kommer något inlägg, ska försöka göra några tidsinställda till lovet.
 
Kvällens planer ser ut så här:
 
♥ Packa,packa,packa inte packat ett skit och vi åke imorgon, toppen!
 
♥ Släktmiddag (pappa fyller år imorgon)
 
♥ Blogga, fixa nya bra låtar till min playlist så jag kan lyssna i bilen imorn.
 
Jaa nu vet ni ungefär vad jag ska göra ikväll!
 
Har värsta bloggsuget nu så då får ni vara inne och kolla mycket!
 
Men prio ett ikväll är att PACKA!
 
Vi hörs!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0