Söndag! ❤ (Skulle publicerats tidigare)

Hej
Nu står jag och fryser på tågstationen, ska på dans med Olga och Vilma! Skönt att få röra på sig efter semlorna! Haha!
Idag har jag bara varit hemma och pluggat matte och no! No prov på onsdag och behövde göra lite matte också! Men efter dansen blir det bara att chilla och mysa framför brasan och bara njuta av att va ledig!

Två veckor kvar till sportlovet! Sjukt taggad! Ska upp till Jämtland och sen till Åre och åka skidor med kompisarna där! Berättar mer om det senare för mina touch vantar är lite jobbiga att skriva med!

Så vi hörs senare! Nu måste jag springa Runt lite på stationen haha för att bli varm! Haha ha en mysig kväll!
Pussss❤


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0