Några vurpor blev det allt...

Hej bloggen!
Ledsen för dålig upd. Men jag har det iaf toppen bra här uppe i Jämtland. Idag var det as fint väder! Och jätte kul i backen. Skidåkningen blir ju så mycket roligare när solen skiner än när det är mulet, eller vad tycker ni?

Det var iaf så kul! Men det hände några små vurpor. Först så ramla brorsan i liften och släpades med i typ 50 meter och jag var några liftar bakom, fast allt gick bra och så! Sen löste pappas skidor ut två gånger samma åk i en sväng och han tappa båda skidorna, det gick också bra. Sen kommer vi då till mig, så sjukt osmidig, asså ni skulle sätt...Hahaha det var typ några smågupp efter varandra i slutet av backen, då ville syrran att jag skulle prova guppen, självklart ramlar jag haha! Sista guppet får jag för mycket fart och åker skit konstigt. Ena skidan utanför guppet och ena skidan på guppet, så det gick Inge bra. Plus att typ hela liftkön såg mig haha usch vad kul det måste sätt ut. Haha, det var ju typ inte änns lutning i backen, jo lite men hahah!
Jag tappade båda skidorna men allt gick bra!
Tur att alla dessa vurpor gick bra iaf!

Imorgon väntas en ny dag med skidåkning som jag ser framemot!

Hur har ni det all där hemma? ❤❤


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0