Lördag 9:e februari

Heeeej!
Gud vad längesen! Jag vet att jag inte har bloggat på typ hundra år men jag har veerkligen inte hunnit den här veckan. Jag har inte varit inne på datorn sen förra helgen, jag har haft så sjukt mycket läxor att göra asså och sena skoldagar och tränigar så jag har verkligen inte hunnit! Vi har haft tre prov denna vecka och flera förhör. So provet var värst, asså han ryp inte änns klart... Ajaaa men nu är det iaf så sjukt härligt med helg! 
 
Nu lovar jag att jag ska bli mycket duktigare när det gäller bloggen för jag gillar ju verkligen och fota! Har massa bilder att bjuda på också, från förra helgen och från idag! Så ni får kolla in nu under helgen så lovar jag att blogga! 
 
Nu är jag iaf med Vilma och vi har gjort semlor och ska nu fixa naglarna fint, mysigt! Ikväll kommer kusinerna över på lite mysmiddag, kolla på tv och ätia tsm, så det blir mysigt, har alltid kul meed kusinerna!!!! Men då hörs vi!
 
Pusss!
 
GOOGLEBILDER↓
 

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0