Lite blandade känslor...

Nejmen tjaa mina vänner!

Så, nu sitter jag framför datorn och har gjort en läxgrej. Men jag fick typ lite blogglust när jag lixom gik in på själva blogg.se! ajaa
 
Igår var ju jag med Ebba i stan och där köpte jag ett puder och en fin tröja! Jag fotade det tidigare idag, ska försöka lägga upp det så ni får se också. Men det har inte hänt så mycket sen jag bloggade sist haha!
 
Ikväll har jag tänkt mycket typ, jag har lixom varit lite ledsen, avundsjuk,förväntansfull,trött,glad haha, mycket på än gång. Känner mig avundsjuk på alla kompisar för jag känner mig så otroligt dålig i allat, asså på riktigt finns det något jag är bra på? Joo på att vara dålig på typ allt........
Jag är förväntansfull inför Sportlovet asså gud vad kul och skönt. Ska åka slalom taggar as mycket, ska berätta mer om det!
Jag är sjukt trött också efter denna helg konstigt nog... Samtidigt som jag varit väldigt glad.  Ja såhär har jag känt mig lite ikväll, blandade känslor och tankar. Jag kan verligen bara ligga eller sitta i soffan,stå i mitt eget hus och bara tänka och fundera på grejer haha. 
 
Jaaa det här var ett riktigt konstigt inlägg haha! Men kanske inte spelr någon roll när jag typ inte bloggat på år?
Nu ska jag kolla in lite bloggar och får blogginsperation och göra några inlägg, vi hörs hörni! Puss!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0