LÅTTIPS NU!

Asså hörni , jag behöver verkligen låttips nu! Jag vet lite sent då men asså jag har typ fem låtar som är bra på min playlist och jag ska inte tröttna på 7 timmar? Det kommer inte direkt gå ,så kommentera jätte gärna vilken låt som helst, bara du gillar den, så gillar jag säkert den också!
 
När jag ändå pratar om musik så köpte pappa en sån här sladd så man kan koppla in mobillen så ljudet kommer i bilen, naaajs och sen köpte han också någon grej så man kan ladda mobilen i bilen! Och det är ju toppen för jag lyckas alltid ladda ur den ,så imorgon behöver jag inte känna någon press på att jag måste vara försiktig så batteriet inte tar slut, 
 
Jag sitter iaf och kollar på tv nu med mamma, jag har inte kollat på tv på hela veckan eftersom jag haft så sjukt mycket plugg. Så nu njuter jag verkligen ♥
 
Men nu ska jag göra tidsinställda, så GLÖM VERKLIGEN INTE ATT KOMMENTERA ,BEHÖVER HJÄLP!
 
PUSSS ♥
 
Puss ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0