Holiday Club! ♥

Tror nog inte jag har berättat om vad jag ska göra nu på sportlovet? Har jag det? aja iaf...
 
Nu imorgon så åker vi på förmiddagen till Jämtland där vi var i julas! De som har hundar och så ahha! Då är vi där i typ tre dagar , åker slalom och bara myser, sen på onsdag åker vi från Jämtland till Åre (okej åre i ligger i jämtland , men jag säger såhär iaf) så på onsdagen kommer vi då till Åre och bor på Holiday Club och är där i tre dagar, Ska träffa Vilma  där och massa andra polare , så det blir fett grymt!! Sen åker vi tillbaks till Jämtland och sover där en natt och åker sen hem. Och kommer hem på Söndag kväll! 
As rörigt haha , låter typ som vi ska åka bil massa men det kommer bli jättekul, taggar att vi ska vara borta HEELA lovet och inte bara vara hemma för det orkar jag verkligen inte! 
 
Så jaaa ska bli så naaajs att åka skidor. Ifall jag inte upd så bra här så får ni följa mig på Instagram heter matilde99 bara att följa, men asså jag är privat men typ godkänner typ alla ändå hahah onödigt haha!
 
Men här är massa bilder från Hotellet! ↓
Google bilder! De har värsta badet ;)
 
 
Ser det inte super mysigt ut? Någon som vart där? Själv har jag varken varit i Åre! Men det verkar ju grymt, typ Sveriges bästa backar! 
Men tänk er efter en hel dag i backen att bara ligga i poolen och gå på spat som finns där, och bara ha myskläder och äta gott! 
 
Ska bli super mys, speciellt att vara där ,ed Vilma också, hon har typ en lägenhet där! 
 
men nu kommer alla släktingar! Mpste springa ner! Puss ♥

Kommentarer
Postat av: IssaPissa

Jag har varit på det där badet.. <3

2013-02-22 @ 20:00:23
Postat av: IssaPissa

Eller kanske inte.. ;P

2013-02-22 @ 20:01:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0