ALLA HJÄRTANS DAG IMORGON!

Hejhej!
Asså förlååt för den sämsta upd... vet att jag säger såhär hela tiden, men det funakr verkligen inte, måste plugga as mycket varje kväll och jag hinner inte med. Vi har så sjukt mycket läxor och prov, jag har träningar och så! Jag är jätte ledsen att det har blivit såhär med upd. Jag måste skärpa mig, i helgen ska jag verkligen försöka att blogga och lägga in tidsinställda.
 
Nu ska jag kolla på tv en stund och sen sova! Har haft ont i huvudet hela dagen. Jag vill verkligen inte va sjuk imorgon på ALLA HJÄRTANS DAG!
Så kul med det imorgon, även om jag kommer vara sjuukt alone haha! Man får väll hänga med kompisarna och äta hallonhjärtan hahaha as loner. Men vad ska ni göra? 
 
Vi hörs Pusss! ♥
 
Målade alla härtans dag naglar hos Elli haha! 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0