1 februari

 
Hejhej!
Nu sitter jag på mitt rum och Vilma har precis gått. Idag var jag som vanligt i skolan, inget speciellt.
Efter skolan å´kte jag och Vilma lundquist till Torsvik och fikade på Waynes vi hade sälskap med Mathilde Pettersson,Lova Karlberg och Filippa Ljungholm haha (kände att jag ville skriva efternamnen) Vi köpte candy på hemmakväll och jaa sen hade vi sällskap till tåget och på tåget, hasde det jätte kul. men sen gick de hem för dem skulle typ på elverket men jag och Vilma skulle inte. Vi fotade iaf och gjorde egen mat, Wook! As gott blev det verkligem. Vi hade det jätte mysigt! Nu lite senare har vi suttit och redigerat bilder och Vilma hjälpte lillebrorsan med att skriva lite saker haha han skulle skriva solfast då skrev han cll.Han har en egen stavning helt enkelt haha! Mén vi har verkligen hafta as mysigt och kul. Älskar verkligen Vilma. Världens bästa kompis, finns där i alla lägen och kan berätta allt för henne! Puss på dig Bästa du! <3 Älskar dig Vilma!                  
 
Hoppas att alla haft en bra dag! Nu ska jag kolla på Pll Pussss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0