Tidsinställda inlägg! :love:

Hejhopp! 
Ni kanske märker att jag håller på att blogga rätt så mycket nu under kvällen. Men har sån blogglust nu ahah. Man får passa på att blogga när man inte har massa läxor att göra lixom. 
 
Skypar fortfarande Melina haha, vi är fett ososociala haha men whatever haha! :D 
Men nu håller jag på att fixa tidsinställda inlägg och så så att det blir bra upd nu under veckan och så. Ska bestämma mig för att börja lägga in tidsinställda inlägg på lördagar efter lovet nudå så att man har upd under veckan då jag har mycket läxor och allt vad det är... 
Men tack för att ni läser bloggen mycket nu och jag har dessutom fått massa kommentarer idag så kul!! ♥ Så om jag fortsätter med bra upd. Fortsätter ni läsa då kanske? Yees braa! Haha :D 
 
Men nu tänkte jag fortsätta och kanske vara lite social med Melina haha! 
Förästen , Melina håller på att göra ny header till mig. Super kul!!! Kände att jag tröttnat lite på den gamla haha. Men ville först egentligen ha denna:
 
 
Men den bilden kunde man inte förstora mer så då blev den förliten så nu har vi fixat på ett annat sätt som i inlägget innan. ♥ 
 
Men vi hörs. Kolla snart in igen för då är säkert nya headern uppe! 
 
Puss :love:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0