Så himla härligt!!

Heej!! Gud vad ledsen jag e som inte bloggar mycket alls! Men den här veckan har varit sjukt jobbig mes as mycket läxor,prov och förhör. Idag hade jag t.e.x franska förhör och matte och no prov Wohoo! Det gick bra på matten,fick veta resultatet typ nu haha fick 19/20 stolt haha! No provet var svårt faktiskt. Men vi får se hur det går.

Det har inte hänt så mycket idag mer än skolan och så. Är det bara jag eller har den här veckan gått as snabbt?! Haha! Känns som om det var måndag igår. Haha!
Men nu har jag inga läxor tills imorgon,så himla härligt haha,man vet inte vad man ska göra lixom! Men halv sex har jag träning på vallen med Vilma,Ville och Sonjii❤ det ska bli kul! Så himla skönt att inte behöva sitta i timmar med läxböcker framför sig haha!

Men nu ska jag och syrran baka kanelbullar haha Gud vad gott!!!
Det är ju Kanelbullens dag! Wohoo❤

Men vi hörs! Puss❤


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0