LAS VEGAS ♥

Hellu!
 
På fredag åker min pappa till Las Vegas med sitt jobb haha. Så jäkla avundsjuk ahah! Värsta shoppingstaden jue! Men det är najs att han åker dit för han ska köpa grejer till oss. Ikväll ska jag göra en "önskelista" om vad jag vill ha och vart han ska köpa det och så. Då undrar jag om vad ni tycker att han ska köpa? Förslag lixom. Vill ju tex att han ska gå in på Abercrombie, Victoria secret, Jucie Coutor. Stavning! 
 
Behöver verkligen hjälp ahah! Kommentera!! ♥
 
Hur najs ä det inte att åka till Las Vegas! 
 
Bilder! Det här Hotellet ska han bo på! Åhhh vad najs! ♥
 
 
 
 
Asså gud vad avundsjuk jag bliiir! ♥ 

Kommentarer
Postat av: Anders Hallengren

I Las Vegas fins inget att köpa bara saker att uppleva. Jag har skälv varigt där 6gånger på 5år å aldrig köpt nått :)

2012-10-09 @ 22:44:07
Postat av: KARRO

Forever 21

2012-10-10 @ 17:36:07
URL: http://karolie.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0