Långpromenad! ♥

Nu sitter jag hemma och har precis varit ute i fina vädret. Idag fyller mamma 41 år! Så hon ville att familjen skulle ha det mysigt och vara tillsammans så då fick det bli en sån dag. Vi har ju inte varit tsm på ett tag eftersom båda mina föräldrar varit bortresta på olika ställen osv... Men jag tog iaf jätte mycket kort idag som jag kommer lägga upp på bloggen under kvällen. Men har jätte lite utrymme på min dator för min syrra har laddat ner jätte mycket spel typ "jag älskar hundar" och massa sånt ahha as lack. Men vi har raderat det nu och så har jag precis raderat och rensat massor av bilder , så nu får vi se om jag kan lägga in alla bilder eller om det är för mycket. Snart ska vi ordna så att jag kan lägga över alla mina bilder på ett usb så att jag inte behöver ha det i datorn haha! 
 
Men nu ska jag se om det går , så vi hörs snart! 
 
tack för att ni tagit er tid att gå in på bloggen för nu har statistiken kommit igång igen! Wohoo! fortsätt så♥♥
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0