Helgen❤

Hello!
Jätte ledsen att jag inte uppdaterat i helgen men det det har varit jätte mycket med lidingöloppet hit och dit❤ Det gick as bra på stafetten! Vi kom åtta av alla 130 typ! Haha stolta! Och av alla 7or tjejer så kom vi två!! Jätte kul. Jag sprang sista streckan! Älskar att springa sista streckan. Haha jag är typ den ända som tycker att skolstafetten är rolig!

Men sen var jag ju funktionär med friidrottskompisarna i lördags och det var jätte kul men stressigt! Haha första kenyanen (den som låg först på loppet) tog powerade och skulle slänga den i sopptunnan i farten men då flög muggen på mig med powerade haha! As äckligt! Men HAHAHAHA vi garvade iaf. Sen kom Sonja och Anna och var med oss och hjälpte till. Dem råkade hälla varmt vatten i en bunke istället för kallt vatten så löparna lacka as mycket!

Men sen i söndags skulle jag sprungit men fick as ont i halsen eller hade det hela helgen! Och då är det jätte farligt att springa!

Men nu ska jag och Felllan plugga! Puss❤

Mina skor efter lidingöloppet haha!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0