Frankrike ♥ :(

Hejsan! 
För några veckor sen fick jag reda på att farmor och farfar ska sälja den här underbara takvåningen i frankrike... Jag har varit där sen jag var en liten bäbis varje sommar med kusinerna. Och nu ska den säljas för att farmor och farfar tröttnat på frankrike och allt vad det är. Tycker det är så grymt tråkigt. Vart ska man nu åka om man åker till frankrike lixom? Neee gud vad tråkigt. Kommer alltid minnas lägenheten :( Den var perfekt , pool sool strand och allt. Vilka otroliga minnen jag har därifrån ♥ Men det är ju farmor och farfar som bestämmer om den ♥
Tycker iaf att det är så himla jobbigt!
Här är lite bilder från senaste och sista gången vi var där ♥ :( 
Otroliga dagar som jag aldrig glömmer! 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Men man får väll åka till frankrike någon gång ändå. Kommer sakna så otroligt mycket men det är bara att bita ihop ♥♥ :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0