Dagen! ♥

Hejhej allihop!
 
Jag är ledsen att upd idag varit sämst... Men Har ju varit och badat idag igen på Eriksdalsbadet men med kusinerna och syskonen den här gången. Vi hade det askul ahaha! Men det finns typ ett uppblåst isberg som man kan klättra upp på och såå och det var en kille som hade kommit högst upp på isgrejen och sen råka han tappa taget och gled ner och mande rakt på mig och lovisa så jag fick honom rakt i ansiktet aooo! Men det var iaf kul!
Hoppade från feman haha fett stolt nejmen är så jäkla höjdrädd hahah! :D Men sen så åt vi lunch där och hade det riktigt kul, Men syrran tappade sin tand.... Asså för några somrar sen så slog hon ut halva framtänderna och fick ha plast tänder på halva tänderna längst fram och idag slog hon ut en av tändernas plast i en vattenkana så det var ju inte direkt kul. 
 
Men nu ikväll ska jag upd bra igen i promise ♥
 
 
Inte mina bilder så att ni vet haha! :D 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0