Träningstips!

 
Haha massa bilder,träningar och så ser ni kanske hur sprattlig jag ee.... Om ni tänker efter så märker ni nog hur mycket ni rör på er ellerhur? Tänk hur många timmar man spenderar på träning!? 
 
Hoppas ni fick lite träningssug haha! 
 
 
Ibland får man värsta suget till att träna och äta nyttigt,ibland vill man bara slappa hemma och äta massa sötsaker. 
Jag går ju som sagt på friidtott två gånger i veckan plus en träning på söndagar som jag inte hinner meed,sen brukar jag springa på lördagar, har disco dans på söndagar och sen är det ju gymps två gånger i veckan också. Jag går till skolan varje dag och sen när man väl är i skolan så är man ju flummig springer runt hela tiden (iaf jag) haha så om man tänker efrer så sitter man typ aldrig still,man rör på sig hela tidne i stort sätt. 
 
Jag älskar att springa haha och aaa jag vet inte vad jag skulle göra utan min Friidrott ahah värsta träningsnörden typ?! Nejmen haha! 
 
Så aaa jag ska försöka att ge er lite tränings tips här på bloggen! För vissa som vill komma igång att träna och inte riktigt kommer iväg tex. '
Kommenetar om ni har någon fråga så svarar jag direkt!!
 
Puss! ♥
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Kan du göra en videoblogg om hur man gör situps?

2012-11-23 @ 17:17:46
Postat av: Vilma

Hej jag bara undrar om det är onyttigt med godis?

2012-11-23 @ 17:20:34
Postat av: Vilma

Tror du kakor innehåller mycket kalorier? 🍪

2012-11-23 @ 17:21:26
Postat av: Issa <3

Hej, jag tränar handboll 2 gånger i veckan. Jag tränar inte lika mycket som du. Men kag undrar om du skulle vilja ge masa tips på träning och så, jag tappar tränings suget ofta och det är jobbig :(

2012-11-23 @ 17:22:28
Postat av: Anonym

Hej friidrottatjejen! Tack för ditt härliga inlägg, får mig verkligen att känna träningssuget igen! Nu har jag bestämt mig för att börja i din friidrottsklubb, vad heter den? Eller du måste inte säga om du tror att jag är en pedofil...btw finfin blogg 😘

2012-11-23 @ 18:44:28
Postat av: Kerstin

Hej du fina Matilde! Jag tror nog minsann att jag fått tillbaka tränings suget för att börja träna igen. Jag har varit ganska seg med att hålla igång träningen. :)
Jag jobbar som syslöjds lärare och när man e lärare måste man också hålla på att springa runt hela tiden.
Fortsätt blogga, den e super kul.
Med vänlig hälsning, Kerstin

2012-11-23 @ 18:53:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0