Med älsklings Ebba ♥

Heeej! ♥
Nu är jag fortfarande hemma hos Ebba men ska gå alldeles strax. Idag hade vi studiedag, så skönt. Men jobbigt att komma tillbaks tikll skolan på en tisdag eftersom att det är våran längsta dag. Men det går väll bra, ska bli kul att träffa alla kompisar igen. Vet inte hur det kommr gå att somna ikväll , man är ju van med att gå och lögga sig runt tolv tiden varje kväll lixom och gå upp typ 10.? Men man får väll gå och lägga sig runt halv elva när man brukar och sen får man se när man somnar? Men det kommer vara grymt jobbigt att gå upp halv sju och börja dagen med en lång No lektion haha! Hur ska det gå?! 
Men nu måste jag typ gå... Ska läsa lite No innan jag somnar pallaaaa!
 
Men bara så ni vet så fotade jag och Ebba alldeles nyss , först sminkade vi varandra och sen tog vi fram systemkameran och fotade. Så ikväll kommer det bilder eller imorgon.
 
Vi hörs när jag kommer hem! 
 
pusss♥
 
Min fina Ebba♥ Love u so much!!!!!!!!
 
RIGHT NOW ↓
 
 
Puuss på dig! ♥
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0