Länkbyte med Karolina! ♥

Tjenatjena!! ♥
 
Karro och jag bestämmde oss för att köra ett länkbyte! Alltid lika kul att bli länkad i en annans blogg och få skriva om em bra blogg i sin! 
Tänkte skriva lite om mig och Karro ;)
Jag Karro var typ bästisar i 4:an -6:an iaf väldigt nära kompidar , vart vi än gick så gick vi med armarna i kors och vi hängde med varandra hela tiden. Det var baka som gällde och spela Sims. Men nu i 7:an splittrades vi ju och då jag fick veta att vi inte kom i samma klass så böev jag super ledsen verkligen! Vi har så kul tsm så det var så tråkigt! Och nu har vi kommit ifrån varandra lite efetsrom att vi inte längre går i samma klass. JAg trodde att vi fortfarande skulle kunna vara med varandra lika mycket nu, men det är svårt... Så mycket som händer i veckan osv...
 
Men iaf! Nog om det.... 
Skrev ju faktiskt detta inlägg för att länka Karros blogg ellerhur?! 
 
SÅ nu måste ni gå in på Karros grymma blogg, hon skriver om mode,fashion, 1D , vardag och massa meeeeraaa! 
Klickar in på henens blogg dagligen och det kommer ni också göra snart, det lovar jaaag! 
Så nu måste ni klicka på länken och gå in och kommentera! 
 
www.karolie.blogg.se
 
 
Söt är hon ocksååå!
 
Puss! ♥ Glöm inte att gå in! :D

www.karolie.blogg.se
 
TRYCK HÄÄÄÄR :D 

Kommentarer
Postat av: Karro

Saknar dig! Tack för länkbyte! <3

Svar: Gud vad jag saknar diiig! <3 tack dsm Puss :D
matildelundstroms.blogg.se

2012-11-16 @ 20:47:47
URL: http://karolie.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0