Kanske ska jag börja med det? ;)

Hejhej!
 
Nu sitter jag i mitt rum ny duschar och träningsvärken börjar sakta komma fAAN... Haha men träningen var faktiskt as rolig om jag får säga det. Även om den var väldigt jobbig, älskar jobbiba träningar,låter skumt men så skönt efter när man känner att kroppen mår bra efter att ha tränat!! Tänkte faktiskt skriva lite mer om träning och ge ut tips så småning om! Vad tycks om det? Intressant?
 
Men träningen var rolig för vi körde backintervaller rätt många och sen styrka.
 
Asså när jag kom hem från skolan så ringde mamma och sa att Speja inte kommer asså hundvalpen... Jag trodde hoj skoja först men sen fattade jag att hon inte gjorde det... Asså jag började allvarligt gråta. Ni vet ju hur mycket jag hade sätt fram emot att träffa henne. Skrivit i almanackan,på armen och på bloggen,desssutom har jag sncakat om henne varje dag i skolan, mina kompisar har till och med tröttnat på mig när jag sagt att om en vecka kommer hunden yeeeyyy! Jag blev iaf sjukt besviken.... Men släktingarna kommer iaf önska bara att hunde va med....
 
men nu känner jag att detta inlägg b´örjar bli långt hehe!
 
Men hoppas ni gillar att jag ska börja skriva om träning lite och så! Kommentera om ni vill att jag ska skriva om andra grejooor!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
 
Ville bara säga att jag ska försöka blogga så mycket jag kan i helgen! Ledsen att upd varit sämst idag men mitt internet börjar ta slut nu.. Så det går inte att ladda upp bilder osv...
 
Men ha en mysig kväll!
 
Insperation??
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0