Imorgon bär det hem❤

Hejhej!
Nu sitter vi och kollar på tv.
Sysslingen har just gått och nu kommer jag inte träffa henne på jätte länge. Asså Gud vad jag kommer sakna henne. Gör det redan ❤ hon är så sjukt söt!! Vi hade jätte mysigt tillsammans idag ❤
Men imorgon ska vi hem och det känns skönt att fp komma hem och träffa kompisarna men att vara här känns ju lite som lov så det känns som att åka hem och börja som vanligt med skolan igen och så. Men har lite panik att skolan börjar väldigt snart. Men man måste ju börja någon gång... Men det
Är as skönt för vi har studiedag på måndagen så då kan man typ plugga lite då och sen bara chilla och njuta av ledigheten och sen dagen efter börjar skolan.... Gud jag orkar inte med alla läxor igen!!
Aja det är bara att bita ihop och göra sitt bästa lixom.
Ska försöka blogga så mycket jag hinner men det kommer inte bli lika mycket som vanligt tror jag.

Men nu ska jag fortsätta se på tv.

Vi hörs!

Puss och God natt❤
Tack för att ni läser ❤❤❤


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0