Godmorgon

Hejhej!
Nu kom jag precis hem från Vilma! Vi har haft jätte mysigt verkligen :D Bara chillar lixom har typ inte hållt på med mobilen någonting haha har inte haft något internet där så det har varit svårt att logga in på deras WiFi.

Men nu är jag iaf hemma och måste plugga. Faktiskt rätt mycket läxor som jag behöver göra.

Känner att jag börjar bli lite sjuk eller typ förkyld nu så nu måste jag lätta med mediciner och halstabletter får inte bli sjuk till tränings lägret på fredag!!!!

Ikväll kommer bilderna istället Vilmas syrra hade datorn där bilderna låg så Vilma flxar bilderna ikväll!
Men hoppas att ni haft en bra helg! Nu ska jag plugga så att jag kan vara ledig ikväll och blogga haha!

Pusspuss❤ ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0